Velkommen Til Aisope Danmark Butik

Almindelig problem

1. BESTILLING

1.1 SKAL jeg åbne en konto for at handle med dig?

Nej, det behøver du ikke. Du kan købe og tjekke ud som gæst hver gang.
Ved at oprette en konto hos os vil det dog give dig mulighed for at bestille uden at skulle indtaste dine oplysninger hver gang du handler hos os. Du kan tilmelde dig lige nu, eller du kan først begynde at shoppe og oprette din konto, før du tjekker ud på siden med indkøbskurven.

1.2 HVORDAN SKABER jeg / KONTO?

Klik på "Login / Register" efterfulgt af "Opret en konto" og udfyld dine personlige oplysninger.

1.3 Hvordan bestiller jeg?

Shop efter de ønskede varer, og føj den til din indkøbskurv. Når du er færdig, kan du gå videre til din indkøbskurv og tjekke ud. Kontroller og sørg for, at alle oplysninger er korrekte, inden du bekræfter dine køb og betaling.

1.4 Hvordan betaler jeg for mine ordrer?

Vi understøtter betalingsmetode: Paypal

1.5 KAN JEG ændre og annullere min ordre?

Desværre kan vi ikke annullere en ordre, når den er afgivet. Dette giver os mulighed for at pakke dine ordrer effektivt og minimere fejl. Det tilrådes at kontrollere din ordre, inden du afgiver den.

1.6 JEG HAR EN RABATKODE, HVORDAN KAN JEG BRUGE DET?

Indtast kuponkoden i feltet "Kuponkode", og klik på "Tilføj" på siden med din indkøbskurv, inden du fortsætter med at tjekke ud. Bemærk, at vi ikke kan anvende kuponkoden manuelt på din ordre, hvis du har gået glip af at indtaste den under udtjekningen. Sørg for, at alle oplysninger er korrekte, inden du bekræfter dit køb.

1.7 HVORDAN VET JEG, OM MIN BESTILLING ER BEKRÆFTET?

Når du har afgivet din ordre, modtager du en bekræftelses-e-mail fra os for at bekræfte, at dine ordrer er modtaget. Bemærk dog, at ordrer først sendes, når din betaling er godkendt, og fakturerings- og leveringsadresse er bekræftet. Alternativt kan du kontrollere status for din ordre i "Min konto", hvis du er en registreret bruger.

2. FORSENDELSE & LEVERING

2.1 Hvornår behandles min ordre?

Alle ordrer behandles inden for 2 arbejdsdage ekskl. Weekender og helligdage.

2.2 Hvor lang tid tager det for mig at modtage min ordre?

"PostNord Danmark" leveringstid er cirka 7-15 hverdage , "DHL" leveringstid er cirka 5-7 hverdage.

2.3 HVORDAN KAN JEG SPORE MIT LEVERING?

Aisope sender dig et sporingsnummer på e -mail, normalt efter at vi har afsendt din ordre, kan du bruge det til at kontrollere varesporingsoplysninger på det ekspresporingswebsted, du kender, eller kontrollere dine ordreoplysninger på vores websted. >> Spor din order

2.4 HVORDAN LAGER AFGIFTERNE?
PostNord DanmarkPostNord Danmark: 12-15 hverdage
Alle ordrer sendes for Gratis forsendelse
0,00Dkr
DHLDHL: 7-10 hverdage
Alle ordrer sendes for 82,73Dkr
82,73Dkr

2.5 KAN JEG ÆNDRING AF MIN ADRESSE-ADRESSE, EFTER MIN BESTILLING ER BEKRÆFTET?

Desværre kan vi ikke omdirigere ordrer, når din ordre er bekræftet. Derfor skal du sørge for at angive den korrekte leveringsadresse.

2.6 Der er et manglende emne i min rækkefølge, HVAD SKAL jeg gøre?

Vi beklager at have sendt dig en ufuldstændig ordre. Kontakt vores kundeserviceteam, så vender vi tilbage til dig, så snart vi kan.

2.7 Jeg har modtaget et defekt emne, hvad skal jeg gøre?

Vi beklager, hvis du havde modtaget en defekt vare fra os. Kontakt vores kundeserviceteam med et øjebliksbillede af produktet, så vender vi tilbage til dig, så snart vi kan.

2.8 JEG har modtaget et forkert emne, HVAD SKAL jeg gøre?

Vi beklager at have sendt dig den forkerte vare. Kontakt vores kundeserviceteam, så vender vi tilbage til dig, så snart vi kan.

2.9 JEG HAR IKKE MODTAGET MIT PAKKE, HVAD SKAL jeg gøre?

Send venligst en e-mail til vores kundeserviceteam, hvis du ikke har modtaget din pakke efter 30 dage, og vi hjælper dig i overensstemmelse hermed

2.10 JEG MÅ FÅ MODTAGET MIT PAKKEL I DEN FORORDNEDE TIDSRAMME. HVEM KAN JEG KONTAKTE?

Du kan kontrollere status for din pakke via "Spor din ordre" på for at finde ud af, hvorfor den måske er blevet forsinket. Alternativt kan du sende os en e-mail, så hjælper vi dig